Întrebări frecvente

Pentru a vă ajuta să economisiți timp, am adunat întrebările noastre frecvente. Căutați aici un răspuns instantaneu. Indiferent dacă aveți o întrebare cu privire la starea comenzii dvs. sau doriți informații despre politica noastră de returnare, avem totul acoperit. Indiferent de întrebarea dvs., suntem întotdeauna aici pentru a vă ajuta.

Comandă și setări de cont

  • Cum plasez o comandă?

    Selectați butonul „Adăugați în coș” și examinați și confirmați detaliile comenzii și articolul(ele) înainte de a plasa comanda. Dacă doriți asistență pentru plasarea comenzii, puteți oricând să ne sunați. Programul de funcționare este de luni până vineri între 10:00 și 17:00.

  • Cum îmi modific detaliile de plată?

    Dacă comanda dvs. a fost plasată și informațiile de facturare sunt incorecte, nu veți putea modifica acest lucru la comanda dvs. Vă rugăm să ne sunațiși vă vom putea ajuta. Programul de funcționare este de luni până vineri între 10:00 și 17:00.

    Dacă comanda nu a fost finalizată și trebuie făcute modificări, veți putea actualiza informațiile din contul dvs.

  • Cum îmi schimb adresa de e-mail?

    Puteți schimba adresa de e-mail în setările contului dvs. „Cont” > „Profil”. Nu ezitați să contactați departamentul nostru de asistență pentru clienți pentru asistență suplimentară. Programul de funcționare este de luni până vineri între 10:00 și 17:00.

Plată

Transport

ENTER YOUR EMAIL AND GET

10% OFF

Be the first to know about our exclusive items, New catalogs and special promotions.